Din utstillingsvindu er ikke der hvor kundene dine ser.

Din utstillingsvindu er ikke der hvor kundene dine ser.

Se for deg en nydelig butikk, skinnende fasade, blinkende neonlys, et skilt som virkelig fanger blikket... Men likevel, ingen går inn.
Hvorfor det? Fordi i dag er det virkelige butikkvinduet ditt… på nettet.

86 % av kundene sjekker Google-anmeldelser før de bestemmer seg for å gå inn i en bedrift.

Ditt digitale butikkvindu er Google-anmeldelsene dine, tilstedeværelsen din på Google Maps, og aktivitetene dine på sosiale medier. Og vet du hva? Det er det første potensielle kunder ser på, lenge før de vurderer å besøke deg fysisk.

Still deg selv dette spørsmålet:
Hvor mange mennesker «går forbi» ditt digitale butikkvindu hver dag uten å legge merke til deg?

Problemet er enda mer komplekst på nettet: Googles algoritme bestemmer selv om butikkvinduet ditt plasseres i hovedgaten… eller i en bortgjemt bakgate.

Men heldigvis finnes det en måte å påvirke hvor synlig du er.

Google vurderer butikkvinduet ditt basert på tre faktorer:

  1. Den gjennomsnittlige vurderingen (Og vi vet at du gjør en god jobb! )

  2. Hyppigheten av anmeldelser: Google anbefaler 20 nye anmeldelser per uke for å ligge i toppen av søkeresultatene.

  3. Det totale antallet anmeldelser.

Men hvordan får du disse anmeldelsene uten å måtte mase på kundene dine hele tiden?

La Tæppstars-skiltet gjøre jobben for deg!

Tenk deg dette: Med Tæppstars-skiltet blir kundene dine vennlig oppfordret til å legge igjen en anmeldelse.


NFC-teknologien gjør det superenkelt — ett enkelt tæpp, og BOOM! På under 10 sekunder har de funnet og lagt igjen en anmeldelse på Google-siden din.

Dette vil ikke bare forbedre din digitale synlighet, men også gjøre det superenkelt for kundene dine å vise sin begeistring.

Klar til å ta et valg som faktisk gir resultater for bedriften din? 

Tillbaka till blogg